Τον θάνατο ενός 56χρονου από το Μαϊάμι, 16 ημέρες αφότου του χορηγήθηκε το εμβόλιο της Pfizer για τον κοροναϊό ερευνά η φαρμακοβιομηχανία.

Πρόκειται για τον Γκρέγκορι Μάικλ, γιατρό από το Μαϊάμι, ο οποίος αφού εμβολιάστηκε και χωρίς να έχει κάποιο υποκείμενο νόσημα, έφυγε από τη ζωή, αφού παρουσίασε ιδιοπαθή θρομβοπενική πορφύρα (ITP) – μία διαταραχή της πήξης του αίματος που οφείλεται στα χαμηλά επίπεδα αιμοπεταλίων – και σε συνέχεια εγκεφαλικού που υπέστη.

Η βρετανική εφημερίδα Daily Mail μάλιστα, φιλοξενεί δηλώσεις της συζύγου του γιατρού, Χάιντι Νέκελμαν, η οποία σπεύδει να τονίσει ότι ο 56χρονος ήταν απολύτως υγιής, μέχρις ότου εμβολιάστηκε έναντι του κοροναϊού, στις 18 Δεκεμβρίου του 2020.

«Στο μυαλό μου ο θάνατός του συνδέεται 100% με το εμβόλιο. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση» λέει, χωρίς πάντως να υπάρχει κάποια απόδειξη για να υποστηρίξει τον ισχυρισμό της.

Το σχόλιο της Pfizer

Εκπρόσωπος της Pfizer που μίλησε στη βρετανική εφημερίδα ανέφερε ότι στην παρούσα φάση, δεν εκτιμάται ότι ο θάνατος του 56χρονος συνδέεται με το εμβόλιο.

«Η Pfizer και η BioNTech έχουν ενημερωθεί για τον θάνατο υγειονομικού, 16 ημέρες αφότου έλαβε την πρώτη δόση του BNT162b2 (σ.σ. του εμβολίου κατά του κοροναϊού)» σημείωσε εκπρόσωπος της φαρμακοβιομηχανίας για το περιστατικό.

«Πρόκειται για μία εξαιρετικά ασυνήθη κλινική περίπτωση σοβαρής θρομβοπενίας, μιας κατάστασης που μειώνει την ικανότητα του σώματος να πήζει το αίμα και να σταματά την εσωτερική αιμορραγία» επεσήμανε ακόμη ο ίδιος. «Ερευνούμε την περίπτωση, αλλά δεν θεωρούμε σε αυτή τη φάση ότι υπάρχει κάποια άμεση σύνδεση με το εμβόλιο» είπε.

«Μέχρι σήμερα, εκατομμύρια άνθρωποι έχουν εμβολιαστεί και παρακολουθούμε στενά όλες τις παρενέργειες που εμφανίζονται σε άτομα που λαμβάνουν το εμβόλιό μας» σημείωσε επίσης.

Και συμπλήρωσε: «Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι οι παρενέργειες, συμπεριλαμβανομένων των θανάτων που δεν σχετίζονται με το εμβόλιο, είναι δυστυχώς πιθανό να συμβούν σε παρόμοιο ποσοστό όπως θα συνέβαινε στον γενικό πληθυσμό».

-